عکسهای جدید از کنسرت پوسی کت دالز (Pussycat dolls) در هالیوود بمناسبت آلبوم Doll Domination

6 عکس دیگر در ادامه مطلب ….

ادامهٔ مطلب »

خبر داغ از طلاقِ مدونا و گای ریچی (Guy Richie)

همونطور که همه میدونید مدنا و گای ریچی طلاق گرفتند (خب اگر هم نمی دونستید حالا دیگه می دونید). اما موضوع جالب در این مورد اینه که مثل اینکه این زوج سرِ مشخص شدن تکلیف 600 میلیون دلار (چند جا 525 میلیون نوشتن که به نظر من فرق چندانی نمی کنه) دارایی مدنا است به توافق رسیدن .

بقیه خبر در ادامه مطلب ….

ادامهٔ مطلب »

بهترین (و مرتفع ترین) زمین تنیس دنیا در دبی ، برج العرب

زمان : 22 فوریه 2005 ، مکان : برج العرب ، دوبی

من هم اگه جای آندره آغاسی (Andre Agassi) و راجر فِدِرِر بودم (Roger Federer) نمی تونستم تحمل کنم که چنین زمین تنیسی تو دنیا باشه و من نرم توش بازی کنم. چه حالی می کنن اونجا.

این زمین تنیس 321 متر بالاتر از سطح زمین قرار داره در حالی که مکان فرود هلیکوپتر در برج العرب فقط 211 متر از سطح زمین فاصله داره.

4 عکس دیگر در ادامه مطلب …..

ادامهٔ مطلب »

بازم جدیدترین عکسهای کریستینا آگوئیلرا (Christina Aguilera)

ای قربونش برم من …!!!

5 عکس دیگر در ادامه مطلب …..

ادامهٔ مطلب »

کیت وینسلت و سیگار … وای وای وای وای

4 عکس در ادامه مطلب …..

ادامهٔ مطلب »

عکسهای کیم کارداشیان (Kim Kardashin) سری بعدی

اینو دیدین ؟!! حالا برین ادامه مطلب ببینین اونجا چه خبره …..

ادامهٔ مطلب »